oh no, Malaysia??

This was a conversation between me and cik Zakiah (MARA Officer) 24/06/2009 10:09 a.m

amir : Assalamualaikum..boleh saya bercakap dgn cik zakiah??

cik zakiah : ya, saya di sini..

amir : saya amir, student mara, pelajar icpu sessi 2008/09..n saya baru jek graduate..overall average saya 80 jek..tp mara nakkan 85..macam maner ye kak??

cik zakiah : camney la dik..setelah perbincangan mara dibuat, kami bersetuju untuk tidak menghantar pelajar yg mendapat keputusan 80-84.99%..disebabkkan kekurangan bekalan kewangan untuk tahun neyh..so, faham2 je la ye dik..kemungkinan adik kene belajar di malaysia je la..



amir : owh..camtuh ke kak..takpe2..saya terima jek ape2 keputusan mara..saya pon da expect bende neyh..klu UTP atau UNITen boleh x??

cik zakiah : boleh2, nanti cik amir hantar secepatnye lah ye borang pendaftaran Universiti tempatan yang adik mintak..kalau boleh sebelum akhir bulan depan..

amir : OK kak, ditanggung beres..n terima kasih

cik zakiah : sama2..


p/s: As I have expected, I'm able to go to Canada..The above conversation is nothing, not real..It is just an idea to fill in my blog with crapping stuff.. =) FullStop


10 Responses
  1. Huda Saffry Says:

    so fly laa jugak kan. hoho mcm lampi sket time bce td


  2. amiir Says:

    haha..
    lampi??
    bende tuh??



  3. i1 Says:

    Vavi... wat aku suspen jer...


  4. Huda Saffry Says:

    erk..lampi laa. LAMbat PIck up.. :D


  5. amiir Says:

    hehe..
    si 'i1' suspen??
    hahaha


  6. Affan Ruslan Says:

    lampi??
    mmg pon
    kkk die ustzh sndr ckp
    nk poyo2 lak ye amir =p


  7. amiir Says:

    huh???
    kritikan keras dowh.. )=
    pedas giler ayat ko affan..


  8. Anonymous Says:

    Ya Allah..memang kene tipu..

    len kali, tulis atas blog camni,
    sasiapa yang lemah jantung atu mengandung,
    dilarang membaca blog ini.
    larangan keras!!


  9. amiir Says:

    haha..kdg2, best gak kene kan orang...